Boj proti striím v těhotenství

28.04.2019

Milé maminky, připravily jsme si pro vás Beauty okénko o kosmetice, kterou v těhotenství používáme a dělá našemu tělíčku dobře. Každá žena o sebe ráda pečuje a není tomu jinak ani v těhotenství. Možná jsme ještě péči o naše tělo začaly věnovat v tomto období více pozornosti a jediné, co se trošku změnilo, jsou naše čichové senzory. 😊

Jak všechny víme, v těhotenství tělo trpí mnohem více než v jiném období, a to vlivem hormonálních změn a rychle přibývající váhy, kdy se mohou začít tvořit strie. Nejvíce v těhotenství trpí stehna, hýždě, prsa a bříško, proto čím šetrnější péči dopřejeme svému tělu, tím větší máme naději, že se nám strie vyhnou, nebo alespoň zabráníme jejich masivnímu vzniku.

Důležitá je prevence! Je potřeba podporovat elasticitu a tělo dostatečně hydratovat. Pozornost si určitě zaslouží výrobky s obsahem vitamínu E, které zpomalují stárnutí pleti.

Jak se říká, každé ženě vyhovuje něco jiného, a i když my toho máme tolik společného, kosmetiku používáme každá jinou. 😊


Míša:

Vždy jsem měla pleť spíše suchou, v těhotenství tomu není jinak a řekla bych, že je to i horší. Vždy jsem sahala po kosmetice, spíše mastnějšího typu jako jsou oleje. Chci se s vámi podělit o dva mé nejoblíbenější produkty, které určitě budete znát i vy, a pokud neznáte, ráda vám je představím. 😊

Almond Oil ( Energy )

Mandlový olej je jedním z nejcennějších a nejjemnějších rostlinných olejů, získávaný lisováním semen krásné mandloně obecné. Obsahuje vysoký podíl bioaktivních látek.
Pleť zjemňuje, neucpává póry a výrazně zklidňuje podrážděnou pokožku.
Je vhodný pro suchou, velmi citlivou a dětskou pleť. Doporučuji také vyzkoušet pleťový peeling: Lehce zahřátý olej smíchejte s namletými ovesnými vločkami, jemně mletým sušeným kokosem a jemně masírujte pleť. Je to bomba! Tento olej je vhodný používat po celou dobu těhotenství, ale také období kojení a poporodní regenerace. V létě či v zimě poskytuje dostatečnou ochranu před škodlivým UV zářením a chrání jemnou pokožku obličeje před spálením. Pokud už je spálená, znovu pomůže mandlový olej. Uklidní ji a navrací její dostatečnou hydrataci a výživu. To je pro toto období maminky ideální. 

  • Vhodný pro suchou, citlivou a také dětskou pleť
  • Zjemňuje a přitom neucpává póry
  • Výrazně zklidňuje podrážděnou pokožku
  • Hojí popraskanou kůži

Já tento olej miluju a dávám mu jedničku. Příště, se mimo jiné můžete těšit na představení oleje Arganového. 

Jestli tento produkt neznáte a chtěli byste jej vyzkoušet, máme pro vás slevu 10%. Stačí nám napsat 😊

Další mé oblíbené mazání je kokosový olejíček. Ten je skvělý jak na tělo, tak do kuchyně.  Nejčastěji používám kokosový olej od Purity Vision, který je známý také jako Biokokosák. Pochází z palmových hájů na pobřeží jižní Indie. Olej je zpracovaný tradiční metodou lisováním za studena, a tím si uchovává všechny vitaminy a antioxidační látky. Má vysoký podíl nenasycených mastných kyselin, vitamínů a také obsahuje kyselinu laurovou, kaprylovou a kapronovou.

  • Dlouhodobě hydratuje a zvláčňuje pokožku
  • Snadno se vstřebává a nezanechává nepříjemný pocit mastnoty, což ocení zejména lidé s mastnější pletí
  • Pozitivně ovlivňuje přirozené regenerační procesy pleťových buněk
  • Vhodný i pro velmi citlivou a alergicky reagující pokožku

Já prostě zbožňuji vůni kokosu a dávám také 1 s hvězdou. 😊

Tak maminky, toto jsou mí dva pomocníci, abych udržela své tělo hydratované, vyživené a dodala mu snad všechno potřebné.


Nela:

Cíleně jsem si vybrala produkty na testování z různých typů prodejen: z klasické drogerie, z bio prodejny a z lékárny.

Testovala jsem tělové mléko Nivea, dále rakytníkové máslo z bio prodejny Biooo a tělový krém určený přímo pro těhotné z lékárny Dr. Max. Produkty jsem postupně testovala jeden měsíc a nyní bych se s vámi ráda podělila o svou zpětnou vazbu, jak jsem s produkty spokojená 😊


Jako první jsem vyzkoušela tělové mléko Nivea. Tělové mléko je výživné a dle obalu s 48 hodinovým účinkem intenzivní hydratační péče. Tělové mléko je vhodné pro suchou pokožku a obsahuje mandlový olej. Niveu v modrém obalu můžete zakoupit jak s dávkovačem, tak bez něj. Má příjemnou a velmi jemnou vůni, což ocení právě maminky v těhotenství, které jsou citlivé na silně parfemovanou kosmetiku.

Tento krém jsem již v minulosti používala a byla jsem s ním spokojená. Dokonce mám vyzkoušeno, že i velmi suchá a až exematická pokožka je hydratovaná a vláčná do druhého dne.


Rakytníkové máslo jsem testovala méně než týden, protože jsem se hned po prvním namazání osypala. Na břiše a všude jinde, kde jsem rakytníkové máslo nanesla jsem ráno objevila drobné červené pupínky. I přesto jsem se s ním nadále mazala, protože jsem nevěděla, zda se nejedná např. o reakci na nějaké jídlo. Bohužel se opravdu jednalo o reakci na rakytníkové máslo a pupínky neustupovaly. Byla jsem opravdu překvapená, že mé tělo reaguje takto na výrobek, který je v bio kvalitě, bez parabenů a dalších škodlivých látek. Jeden den jsem si od krémů dala pauzu, aby se mi pokožka trošku zklidnila než začnu testovat další produkt. Po tom, co jsem přestala rakytníkové máslo od značky Natura Siberica používat, se alergická reakce ztratila. 


Jako poslední produkt jsem si zvolila krém z lékárny. Jedná se o tělový krém Lady Max proti striím, který je určen přímo pro těhotné. Krém má příjemnou konzistenci, takže se dobře nanáší. Po namazání jsem se cítila příjemně a nemám mu co vytknout. Ovšem pokud tento krém porovnám s Niveou, pokožka po ní oproti krému Lady Max, je i druhý den ráno vyživená, hydratovaná a vláčná. 


Za mě je tedy číslo jedna modrá Nivea, kterou pořídíte za příznivou cenu a navíc dodá vaší pokožce pružnost a hydrataci, což jsou vlastnosti, které uvítá každá těhotná žena. Díky ní se můžu chlubit hladkým bříškem bez strií 😊


Vaše N&M


 

© 2019 Mums for Mums. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky